REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

SKP PROFIT

   

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i zasady uczestnictwa w programie lojalnościowym (zwanym dalej „Programem”) organizowanym i zarządzanym przez Henkel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, za pośrednictwem serwisu internetowego skpprofit.pl (zwanego dalej „Platformą Lojalnościową”) oraz ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia przez Henkel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie usług nieodpłatnych drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy Lojalnościowej.

 

§ 1

Definicje

 

1.      Dni Robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót.

2.      Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Uczestnikowi przez Organizatora, za pośrednictwem Dostawcy Nagrody w Dni Robocze.

3.      Dostawca – oznacza podmioty trzecie, z którymi współpracuje Organizator w zakresie dokonywania Dostawy Nagród.

4.      Konto Uczestnika – oznacza indywidualne dla każdego Klienta, zarejestrowane konto na Platformie Lojalnościowej.

5.      Organizator - oznacza Henkel Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 41, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000231747, posiadającą nr identyfikacyjnym NIP 639-000-14-98 oraz REGON 270549930, kapitał zakładowy w wysokości 135.000.000 zł, będącą jednocześnie właścicielem Platformy Lojalnościowej.

6.      Platforma Lojalnościowa – system webowy, na którym Uczestnik po założeniu Konta Uczestnika może 1) zweryfikować historię zamówień, wraz z wykazem faktur VAT zawierającym terminy ich wystawienia, opłacenia oraz przedmiotu, którego dotyczą, 2) śledzić ilość posiadanych Punktów 3) zamieniać Punkty Aktywne na Nagrody 4) Przeglądać Promocje proponowane przez Organizatora, 5) kontaktować się z Organizatorem, 6) zarządzać Kontem Uczestnika.

7.      Uczestnik - oznacza osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędąca osobą prawną, która: (i) nabywa od Organizatora Produkty, (ii) jest zarejestrowana na Platformie Lojalnościowej, (iii) prowadzi zakład fryzjerski (PKD 96.02.Z – fryzjerstwo i pozostałe usługi kosmetyczne), (iv) nie prowadzi sprzedaży hurtowej akcesoriów oraz wyrobów kosmetycznych przeznaczonych dla branży fryzjerskiej. W Programie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora oraz członkowie ich rodzin. Przez członków rodziny rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, małżonków rodzeństwa, rodziców małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia. 

8.      Punkty – punkty liczbowe przyznawane przez Organizatora na Konto Uczestnika za zakupione Produkty, bądź przyznane mu w ramach Promocji. Zasady przyznawania i wartość Punktów określa §3 Regulaminu.

9.      Produkt - nagroda– oznacza rzecz materialną (tj. produkty marki Schwarzkopf Professional oraz marki Indola: kosmetyki, narzędzia fryzjerskie, materiały informacyjne, materiały marketingowe) usługę lub szkolenie, które zostało nabyte przez Uczestnika od Organizatora w ramach wymiany zdobytych w Programie Lojalnościowym Punktów.

10.  Promocja – oznacza zorganizowanie przez Organizatora zdarzenia prawnego polegającego na zaoferowaniu na rzecz Uczestników zakupu określonych Produktów, za nabycie których Organizator może przyznać Uczestnikowi dodatkowe Punkty. Promocje są ograniczone czasowo oraz ważne do wyczerpania zapasów. Warunki uczestnictwa w Promocji będą określały odrębne zasady określone na Platformie. 

11.  Rejestracja – oznacza czynność faktyczną polegającą na aktywowaniu Konta Uczestnika. Rejestracja Uczestnika jest dobrowolna i równoznaczna z zawarciem umowy uczestnictwa, zobowiązującą Uczestnika do przestrzegania niniejszego Regulaminu.

12.  Szkolenia – rodzaj Nagród, będących cyklem zajęć dydaktycznych mających na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie przez Uczestnika bądź jego pracownika umiejętności poprzez przekazanie wiedzy teoretycznej lub praktycznej. 

13.  Metoda Naliczania Punktów – oznacza sposób, w jaki wartość zakupionych przez Uczestnika Produktów zostanie przeliczona na Punkty.

14.  Nagroda – oznacza rzecz będącą Nagrodą Rzeczową lub usługę będącą Szkoleniem, którą Uczestnik może otrzymać (wymienić), w ramach wymiany Punktów Aktywnych.

15.  Nagrody Rzeczowe – oznaczają rzeczy, które Uczestnik może wymienić za Punkty Aktywne, a ich aktualna lista znajduje się na Platformie Lojalnościowej w zakładce „nagrody”.

16.  Procesor - oznacza Profit Network Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Rakowiecka 28, 02-528 Warszawa, KRS 0000427486, NIP 5372624001, który odpowiada za przetwarzaniem danych osobowych powierzonych przez Administratora. 

17.  Administrator danych - oznacza Henkel Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 41, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000231747, posiadającą nr identyfikacyjnym NIP 639-000-14-98 oraz REGON 270549930, kapitał zakładowy w wysokości 135.000.000 zł, będącą jednocześnie właścicielem Platformy Lojalnościowej.

 

§ 2

Zasady uczestnictwa w Programie

 

1.      Warunkiem uczestnictwa w Programie jest posiadanie statusu Uczestnika.

2.      Uczestnik ma prawo korzystać z Platformy Lojalnościowej po zarejestrowaniu, a następnie zalogowaniu się na stronie internetowej znajdującej się pod adresem skpprofit.pl. W przypadku pierwszego logowania na Platformie Lojalnościowej, Uczestnik powinien dokonać procedury rejestracyjnej. Rejestracja Konta Uczestnika dokonywana jest na podstawie następującej procedury: wejścia na stronę www.skpprofit.pl i kliknięcia w przycisk „zaloguj się”. Po kliknięciu w przycisk „zaloguj się” należy wypełnić pola o nazwach „adres e-mail” oraz „hasło”. W przypadku, gdy Uczestnik loguje się po raz pierwszy, prócz procedury podanej powyżej powinien dokonać rejestracji Konta Uczestnika, poprzedzającej możliwość logowania do Platformy Lojalnościowej. Rejestracja Konta Uczestnika następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego stanowiącego podstronę w Platformie Lojalnościowej. Jednocześnie Uczestnik w trakcie rejestracji zobowiązuje się:

2.1.  zapoznać z Regulaminem i wyrazić zgodę na jego treść,

2.2.  wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji Programu, przy czym Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i żądania ich usunięcia,

2.3.  wyrazić zgodę na przekazywanie przez Organizatora na podany przez Uczestnika adres poczty elektronicznej, informacji związanych z obsługą techniczną Konta Uczestnika,

2.4.  wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych Uczestnika w celach marketingowych przez Organizatora, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od Organizatora oraz podmiotów współpracujących z Organizatorem w tym zakresie za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz wiadomości SMS.

3.      Przy rejestracji Konta Uczestnika należy wskazać adres email, na który zostanie wysłany link aktywacyjny po kliknięciu którego nastąpi aktywacja Konta Uczestnika. Rejestracja Uczestnika jest równoznaczna z zawarciem pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną („Umowy Uczestnictwa”) na korzystanie z funkcjonalności Portalu i o prowadzenie Konta Uczestnika. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony. Po uzyskaniu statusu Uczestnika, uzyskuje on pełny dostęp do wszystkich funkcjonalności Portalu.

4.      Po zakończeniu procesu aktywacji Konta Uczestnika, Organizator przesyła na adres elektroniczny Uczestnika, podany w formularzu rejestracyjnym, wiadomość elektroniczną zawierającą potwierdzenie Rejestracji. 

5.      Uczestnik może posiadać 1 (jedno) Konto na Platformie Lojalnościowej.

6.      Przekazywanie hasła do Konta Uczestnika osobom trzecim jest zabronione.

7.      Z Konta Uczestnika może korzystać wyłącznie Uczestnik. Zabronione jest zakładanie i używanie Konta przez 2 lub więcej Uczestników jednocześnie.

8.      W przypadkach łamania postanowień niniejszego Regulaminu Konto Uczestnika może zostać zablokowane albo usunięte („niedozwolone korzystanie”). Organizator może w takim przypadku przetwarzać dane osobowe Uczestnika w zakresie niezbędnym do ustalenia jego odpowiedzialności, pod warunkiem, że utrwali dla celów dowodowych fakt uzyskania oraz treść wiadomości o niedozwolonym korzystaniu.

  

§ 3

Zasady naliczania Punktów

 

1.      Uczestnikowi, który dokonał zakupu Produktów bezpośrednio od Organizatora zostaną naliczone Punkty na Koncie Uczestnika, wyłącznie w przypadku dokonania uprzednio poprawnej rejestracji Konta Uczestnika. Wyżej wskazane Punkty będą naliczane od dnia rejestracji Konta Uczestnika w Programie Lojalnościowym i mogą mieć charakter Aktywnych bądź Nieaktywnych. Punkty Aktywne przyznawane są za Produkt zakupiony i opłacony przez Uczestnika. Punkty Nieaktywne, są przyznawane za Produkt zakupiony, ale nieopłacony jeszcze przez Uczestnika. Punkty Nieaktywne, zostają przetworzone na Aktywne w momencie dokonania przez Uczestnika terminowej zapłaty za Produkt (uznania rachunku bankowego Organizatora). Tylko i wyłącznie Punkty Aktywne mogą zostać wymienione na Nagrody.

2.      Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia stosowania niniejszego Programu Lojalnościowego do określonych Produktów. Organizator mając zamiar wyłączyć zasady Programu Lojalnościowego względem określonych Produktów, co najmniej na 5 (słownie: pięć) dni roboczych przed planowanym terminem podjęcia takich działań powinien o tym fakcie poinformować wszystkich Uczestników Programu Lojalnościowego, w jednej z form komunikacji pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem określonej w § 2 ust. 2 Regulaminu. Za skuteczne doręczenie informacji w wyżej wskazanym zakresie uznaje się w przypadku:

a.      zawiadomienia drogą mailową,

b.      zawiadomienia smsem na numer telefonu komórkowego wskazany przez Uczestnika. Włącznie do dnia wejścia w życie zmian w zakresie wyłączenia wobec danych Produktów zasad Programu Lojalnościowego za ich nabycie Uczestnikom będą naliczane Punkty zgodnie z niniejszym Regulaminem. Wyłączenie określonych Produktów nie wpływa na prawa nabyte przez Uczestnika przed dniem wyłączenia.

3.      Punkty przyznawane są Uczestnikowi na podstawie ceny netto zakupu danego Produktu z danej faktury VAT, przeliczanej na Punkty w sposób opisany poniżej i podlegającej zsumowaniu w ramach danej faktury VAT.

4.      1 zł netto (jeden złoty) na fakturze zostanie przeliczony na 1 pkt (słownie: jeden punkt). 

5.      Cena Produktu wyrażona w niepełnych złotych - punkty będą przyznawane proporcjonalnie do dwóch miejsc po przecinku. Przykładowo, w przypadku ceny Produktu wynoszącej 1,99 zł będzie ona podlegała przeliczeniu na 1,99 pkt,

6.      Punkty z danej faktury VAT są sumowane. W przypadku, gdyby suma Punktów przyznanych za Produkty naliczana z danej faktury VAT nie stanowiła liczby pełnej, wówczas punkty po przecinku (punkty niepełne) zostają przeniesione i dodane do kolejnej transakcji.

7.      Na podstawie Regulaminu, Organizator ma prawo do zmiany powyżej wskazanego sposobu naliczania Punktów w każdym czasie, na podstawie aktualizacji niniejszego Regulaminu. Zmiana Regulaminu dokonana przez Organizatora nie będzie się nigdy wiązać z pozbawieniem Uczestnika uprzednio nabytych praw, w tym do uprzednio uzyskanych Punktów oraz zamówionych Nagród. Organizator każdorazowo poinformuje o takiej zmianie Uczestników na 7 (słownie: siedem) dni przed wejściem zmiany w życie, poprzez poinformowanie ich o tym fakcie na platformie oraz informacji przesłanej pocztą elektroniczną lub zawiadomienia smsem, czyli wysłania wiadomości tekstowej na numer telefonu komórkowego wskazany przez Uczestnika. Za skuteczne doręczenie informacji w wyżej wskazanym zakresie uznaje się wprowadzenie ich przez Organizatora do systemu teleinformatycznego, czyli wysłania emaila na adres uprzednio wskazany przez Uczestnika lub wysłania wiadomości sms.

8.      Uczestnik ma stały dostęp do informacji o liczbie zgromadzonych Punktów (aktywnych i nieaktywnych) po zalogowaniu do swojego Konta Uczestnika.

9.      Punkty Nieaktywne są przyznawane Uczestnikowi, na podstawie wyżej wskazanych zasad, w terminie do 10 (słownie: dziesięć) dni od daty wystawienia faktury VAT za zakupione Produkty. W momencie uznania rachunku bankowego, Punkty Nieaktywne stają się Punktami Aktywnymi.

10.  Uczestnik ma prawo wymienić Punkty Aktywne na Nagrody.

11.  Punkty przyznane w roku bieżącym będą Aktywne do końca roku bieżącego oraz przez okres 2 (słownie: dwóch) pełnych lat kalendarzowych oraz do 31. stycznia roku kolejnego. Po wskazanym wyżej terminie, nabyte przez Uczestnika Punkty Aktywne zostają skasowane z Konta Uczestnika.

12.  Uczestnik zobowiązuje się do nieujawniania pozostałym Uczestnikom oraz osobom trzecim ilości naliczonych mu Punktów. Ujawnienie powyższej informacji jest równoznaczne ze złamaniem postanowień niniejszego Regulaminu.

13.  W przypadku braku aktywności Uczestnika, tj. braku zamówień na produkty Organizatora przez okres 6 miesięcy (słownie: sześć miesięcy), punkty Aktywne zostają skasowane z Konta Uczestnika. Przez potwierdzenie zamówienia rozumie się dzień wygenerowania ostatniej faktury VAT za produkty Organizatora. Okres sześciu miesięcy jest liczony od dnia następnego od daty wygenerowania ostatniej faktury VAT i obejmuje powszednie dni tygodnia oraz weekendy włącznie.

14.  Wszystkie Punkty zdobyte w Programie Lojalnościowym posiadają dwa statusy:

a.      Punkty Nieaktywne: Punkty, które zostały przyznane Uczestnikowi, za zakupione i nieopłacone przez Uczestnika Produkty, które to nie podlegają wymianie na Nagrody

b.      Punkty Aktywne, które zostały przyznane Uczestnikowi za zakupione i opłacone przez Uczestnika Produkty, które mogą być wymienione na Nagrody.

15.  Punkty Nieaktywne zostaną anulowane Uczestnikowi automatycznie, jeżeli 0pp i faktura, za którą zostały przyznane punkty nie zostanie opłacona w terminie. Jednocześnie Punkty Aktywne w momencie złożenia zamówienia przez Uczestnika na Nagrody, a przed przyjęciem zamówienia do realizacji zostają zablokowane. Po przyjęciu zamówienia do realizacji przez Organizatora zostają one odjęte od puli dotychczas niewykorzystanych Punktów Aktywnych.

  

§ 4

Zamiana Punktów na Nagrody Rzeczowe

 

1.      Informacje zawarte na Platformie Lojalnościowej nie stanowią oferty Organizatora.

2.      Organizator ma wyłączne prawo określania katalogu Nagród Rzeczowych objętych Programem oraz dokonywania zmian w tym katalogu, w każdym czasie. Aktualny katalog Nagród Rzeczowych objętych Programem jest udostępniony na Platformie Lojalnościowej.

3.      Uczestnik może składać zamówienia zamiany Punktów Aktywnych na Nagrody Rzeczowe na Platformie Lojalnościowej przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, za pośrednictwem Platformy, z poziomu Konta Uczestnika.

4.      Uczestnik składa zamówienie zamiany Punktów na Nagrody Rzeczowe wybierając Nagrodę, którą jest zainteresowany, poprzez wybór znajdującego się na Platformie Lojalnościowej polecenia „Odbierz”. Przy każdej Nagrodzie Rzeczowej znajduje się informacja o ilości Punktów, jakie Uczestnik musi przeznaczyć na dokonanie zamiany.

5.      Uczestnik przed wysyłką zamówienia do Organizatora zostanie poinformowany o łącznej ilości Punktów Aktywnych, jaka zostanie pobrana z Konta Uczestnika na poczet zamiany wybranych Nagród Rzeczowych, jak również o kosztach Dostawy wyrażonych w złotych polskich. Koszty Dostawy będą stanowić równowartość wynagrodzenia przysługującą kurierowi, Poczcie Polskiej lub innemu dostawcy usługi za dokonanie Dostawy Nagrody. Obowiązek uregulowania Kosztów Dostawy spoczywa na Organizatorze, który zobowiązuje się do ich pokrycia w momencie nadania Nagrody Rzeczowej.

6.      Po skompletowaniu zamówienia zamiany Uczestnik wypełnia i wysyła do Organizatora formularz zamówienia.

7.      Po złożeniu zamówienia, Organizator przesyła na podany przez Uczestnika adres poczty elektronicznej / numer telefonu potwierdzenie przyjęcia zamówienia, wymiany Punktów na Nagrodę Rzeczową oraz blokuje na Koncie Uczestnika daną liczbę Punktów, o których mowa w ust. 6 powyżej. Punkty blokowane są w kolejności od najwcześniej do najpóźniej przydzielonych. 

8.      Uczestnik nie ma możliwości rezygnacji ani odstąpienia od potwierdzonego przez Organizatora zamówienia zamiany Punktów na Nagrodę Rzeczową.

9.      Na podstawie złożonego zamówienia, Organizator dokonuje weryfikacji dostępności zamówionej przez Uczestnika Nagrody Rzeczowej.

10.  W przypadku pozytywnej weryfikacji dostępności Nagrody Rzeczowej, Uczestnik otrzymuje od Organizatora na adres poczty elektronicznej / numer telefonu, informację o przyjęciu przez niego zamówienia do realizacji. Jednocześnie Punkty Aktywne, które dotychczas były zablokowane zostają odjęte z puli wszystkich zgormadzonych Punktów Aktywnych.

11.  Organizator realizuje zamówienie w terminie do 45 dni kalendarzowych, licząc od dnia przesłania na adres poczty elektronicznej Uczestnika potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

12.  Zamówione Nagrody Rzeczowe są dostarczane Uczestnikowi za pośrednictwem Dostawcy, na adres wskazany w formularzu zamówienia. W przypadku nieodebrania Nagrody Rzeczowej będącej przedmiotem zamówienia, z winy Uczestnika, Uczestnikowi nie przysługuje zwrot Punktów Aktywnych za Nagrodę.

13.  W przypadku nieobecności Uczestnika pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, Dostawca pozostawi awizo. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionej Nagrody Rzeczowej, do Organizatora, przez Dostawcę Organizator skontaktuje się z Uczestnikiem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Uczestnikiem termin i koszt Dostawy. Udokumentowane koszty odesłania zamówionego Towaru oraz ponownej Dostawy pokrywa Uczestnik.

14.  Jeśli realizacja zamówienia okaże się niemożliwa z przyczyn leżących po stronie Organizatora, Organizator poinformuje o tym fakcie drogą telefoniczną lub mailową Uczestnika oraz po uprzednim uzgodnieniu z Uczestnikiem:

a.      anuluje w całości bądź części zamówienie, (wybór tej opcji przez Uczestnika zwalnia Organizatora z obowiązku realizacji zamówienia) oraz przywróci poprzednio zamienione Punkty Aktywne na Nagrodę Rzeczową, najpóźniej w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od momentu anulowania zamówienia, albo

b.      zaproponuje Uczestnikowi inną Nagrodę, która przysługiwałaby mu za ilość Punktów Aktywnych zamienioną na Nagrodę Rzeczową, której Dostawa została anulowana. W takiej sytuacji wymiana zostanie dokonana w terminie nie dłuższym niż 45 dni, Koszty Dostawy w takiej sytuacji również ponosi Organizator.

15.  Uczestnik jest zobowiązany do poinformowania Organizatora o dokonanych zmianach swoich danych osobowych i teleadresowych. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub brak działania, do którego był zobowiązany, jeżeli przyczyna opóźnienia lub braku działania była spowodowana niepoinformowaniem Organizatora przez Uczestnika o dokonanych zmianach danych osobowych i danych teleadresowych.

16.  Zobowiązania podatkowe z tytułu otrzymanych Nagród obciążają Uczestnika. Uczestnicy samodzielnie rozliczają się podatkowo z otrzymanych Nagród zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych lub prawnych.

17.  Punkty Aktywne mogą zostać wymienione na Nagrody Rzeczowe wyłącznie w przypadku terminowej płatności za widniejące na Koncie Uczestnika Faktury VAT. W przypadku, gdy przynajmniej jedna z wystawionych przez Organizatora faktur nie została opłacona przez Uczestnika w wyznaczonym terminie, wymiana Punktów Aktywnych na Nagrody zostanie zablokowana. W związku z powyższym, Uczestnik otrzyma komunikat systemowy o blokadzie możliwości wymiany Punktów na Nagrody do dnia uznania płatności za zaległą fakturę VAT.

 

§ 5

Zamiana Punktów na Szkolenia

 

1.      Informacje zawarte na Platformie Lojalnościowej nie stanowią oferty Organizatora.

2.      Organizator ma wyłączne prawo określania katalogu Szkoleń objętych Programem oraz dokonywania zmian w tym katalogu, w każdym czasie. Aktualny katalog Szkoleń objętych Programem jest dostępny na Platformie Lojalnościowej.

3.      Uczestnik może składać zamówienia wymiany Punktów na Szkolenia na Platformie Lojalnościowej przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, za pośrednictwem Platformy.

4.      Uczestnik składa zamówienie wymiany Punktów Aktywnych na Szkolenia wybierając Szkolenie, którym jest zainteresowany przez wybór znajdującego się na Platformie Lojalnościowej, pod danym Szkolenie polecenia „Odbierz”. Przy każdym Szkoleniu znajduje się informacja o ilości Punktów, jakie Uczestnik musi przeznaczyć na dokonanie wymiany.

5.      Uczestnik przed wysyłką zamówienia do Organizatora zostanie poinformowany o łącznej ilości Punktów Aktywnych jaka zostanie pobrana z Konta Uczestnika na poczet zamiany ich na wybrane Szkolenie.

6.      Po skompletowaniu zamówienia zamiany Uczestnik wypełnia i wysyła do Organizatora formularz zamówienia.

7.      Po złożeniu zamówienia, Organizator przesyła na wskazany przez Uczestnika adres poczty elektronicznej / numer telefonu potwierdzenie przyjęcia zamówienia, wymiany Punktów na Szkolenie, a tym samym blokuje na Koncie Uczestnika daną liczbę Punktów. Punkty Aktywne blokowane są w kolejności od najwcześniej przydzielonych do najpóźniej przydzielonych.

8.      Uczestnik nie ma możliwości rezygnacji ani odstąpienia od zawartej Umowy zamiany Punktów na Szkolenie.

9.      Na podstawie złożonego zamówienia, Organizator dokonuje weryfikacji dostępności
u Organizatora zamówionego przez Uczestnika Szkolenia.

10.  W przypadku pozytywnej weryfikacji dostępności Szkolenia, Uczestnik otrzymuje od Organizatora na wskazany adres poczty elektronicznej / numer telefonu, informację o przyjęciu przez niego zamówienia do realizacji. Jednocześnie Punkty Aktywne, które dotychczas były zablokowane zostają odjęte z puli wszystkich zgormadzonych Punktów Aktywnych.

11.  Jeśli realizacja zamówienia okaże się niemożliwa z przyczyn leżących po stronie Organizatora, Organizator poinformuje o tym fakcie drogą telefoniczną lub mailową Uczestnika oraz po uprzednim uzgodnieniu z Uczestnikiem anuluje w całości bądź części zamówienia (wybór tej opcji przez Uczestnika zwalnia Organizatora z obowiązku realizacji zamówienia) oraz przywróci poprzednio zamienione Punkty na Szkolenie, najpóźniej w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia anulowania zamówienia,

12.  Punkty Aktywne mogą zostać wymienione na Szkolenia wyłącznie w przypadku terminowej płatności za widniejące na Koncie Uczestnika Faktury VAT. W przypadku, gdy przynajmniej jedna z wystawionych przez Organizatora faktur nie została opłacona przez Uczestnika w wyznaczonym terminie, wymiana Punktów Aktywnych na Szkolenia zostanie zablokowana. W związku z powyższym, Uczestnik otrzyma komunikat systemowy o blokadzie możliwości wymiany Punktów na Szkolenia do dnia uznania płatności za zaległą fakturę VAT.

 

§ 6

Reklamacje

 

1.      Uczestnik powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy.

2.      W przypadku uszkodzenia Nagrody Rzeczowej lub niezgodności przesyłki z zamówieniem należy sporządzić protokół reklamacyjny, podpisany przez pracownika Dostawcy.

3.      Reklamacje będą uwzględniane jedynie na podstawie poprawnie skonstruowanego protokołu reklamacyjnego, o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu i będą rozpatrywane przez Organizatora w ciągu 30 (trzydziestu) dni od daty otrzymania reklamacji przez Organizatora.

4.      Organizator nie udziela gwarancji na Nagrody Rzeczowe będące przedmiotem zamówienia.

5.      Nagrody Rzeczowe będące przedmiotem zamówienia mogą być objęte gwarancją udzieloną przez ich producenta bądź dystrybutora. W takim przypadku, w celu skorzystania z uprawnień z gwarancji, Uczestnik powinien reklamować takie Nagrody Rzeczowe bezpośrednio do gwaranta, na adres podany w karcie gwarancyjnej załączonej do danej Nagrody Rzeczowej.

6.      Koszt dostawy reklamowanej Nagrody Rzeczowej ponosi Uczestnik.

 

§ 7

Ochrona danych osobowych

 

1.      Dane osobowe Uczestników Programu są przetwarzane na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa z zakresu ochrony danych osobowych.

2.      Administratorem danych osobowych Uczestników jest Henkel Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 41, 02-672 Warszawa, email: dpo.pl@henkel.com.

3.      Procesorem danych osobowych Uczestników jest Profit Network Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Rakowiecka 28, 02-528 Warszawa, KRS 0000427486, NIP 5372624001.

4.      Dane osobowe Uczestników przetwarzane są w celu przeprowadzenia Programu i realizacji postanowień jego Regulaminu. Przetwarzanie danych osobowych Uczestników odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej przez Uczestnika oraz do wykonania zobowiązań Organizatora wynikających z przeprowadzania Programu. Dane osobowe Uczestników przetwarzane są w celach opisanych w par. 4 ust. 16. Regulaminu dla wypełnienia obowiązków ciążących na Organizatorze na mocy przepisów prawa.

5.      Odbiorcami danych osobowych Uczestników są następujące kategorie podmiotów: Organizator, a także inne podmioty, przy pomocy których Organizator przeprowadza Program (podwykonawcy), np. firmy kurierskie, dostawcy usług informatycznych, podmioty świadczące usługi prawne itp.

6.      Podanie danych osobowych jest dobrowolne oraz niezbędne, aby wziąć udział w Programie. Niepodanie danych uniemożliwia wzięcie udziału w Programie.

7.      Dane osobowe Uczestników Programu przechowywane będą do roku 2030 r., tj. upływu okresu przedawnienia roszczeń związanych z uczestnictwem w Programie.

8.      Każdy Uczestnik Programu ma prawo do:

8.1.  żądania od administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych;

8.2.  przenoszenia danych;

8.3.  wniesienia skargi do organu nadzoru sprawującego kontrolę nad przestrzeganiem przepisów o ochronie danych osobowych.

 

§ 8

Rezygnacja, wykluczenie, zawieszenie Konta Uczestnika

 

1.      Uczestnik Programu, może w każdej chwili rozwiązać umowę uczestnictwa w Programie. W tym celu zobowiązany jest przesłać na adres Organizatora pisemne rozwiązanie umowy uczestnictwa w Programie.

2.      W przypadku rozwiązania umowy uczestnictwa w Programie Konto Uczestnika zostaje zamknięte, a Uczestnik może w ciągu 90 dni od dnia rezygnacji wykorzystać przyznane uprzednio Punkty Aktywne.

3.      W razie niewykorzystania Punktów Aktywnych w terminie, o którym mowa w ust. 2 powyżej, Punkty te zostają anulowane, a Konto Uczestnika zamknięte.

4.      Uczestnik Programu może zostać wykluczony z udziału w Programie ze skutkiem natychmiastowym przez Organizatora w przypadku:

a)      rażącego naruszenia przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu

b)      Uczestnik zawiesił albo przestał prowadzić działalność gospodarczą, która uprawniała go do założenia Konta Uczestnika;

5.      Organizator informuje o wykluczeniu z Programu drogą elektroniczną, przekazując stosowną wiadomość na adres poczty elektronicznej Uczestnika.

6.      Z chwilą wykluczenia z Programu, zgromadzone niewykorzystane Punkty są anulowane, a Konto Uczestnika usunięte.

7.      W przypadku wykluczenia Uczestnika Programu nie stosuje się postanowień ust. 1 – 3 powyżej.

8.      Organizator ma prawo zawiesić Konto Uczestnika, jeżeli zaległość Uczestnika w opłaceniu faktur VAT za Produkty, za które zostały przyznane Punkty Nieaktywne jest dłuższa niż 60 dni. Uczestnik, którego Konto Uczestnika zostało zawieszone nie ma możliwości uzyskiwania Punktów i dokonywania zamiany Punktów Aktywnych na Nagrody Rzeczowe lub Szkolenia. Po opłaceniu przez Uczestnika faktur określonych w zdaniu poprzednim, Organizator przywraca Uczestnikowi pełną funkcjonalność jego Konta Uczestnika.

9.      Organizator ma prawo zakończyć lub zawiesić działanie Programu, z tym zastrzeżeniem, że skutek zawieszenia lub zakończenia Programu nastąpi trzydziestego dnia licząc od dnia poinformowania Uczestników o fakcie zawieszenia lub zakończenia Programu. Uczestnicy zostaną poinformowani o zakończeniu Programu za pomocą komunikatu umieszczonego na Platformie Lojalnościowej i poprzez wiadomość e-mail wysłaną na wskazany przez Uczestnika adres lub zawiadomienia smsem, czyli wysłania wiadomości tekstowej na numer telefonu komórkowego wskazany przez Uczestnika.

10.  Do dnia zakończenia lub zawieszenia Programu Uczestnik ma możliwość wymiany Punktów na Nagrody Rzeczowe lub Szkolenia, z wyłączeniem możliwości uzyskiwania nowych Punktów.

 

§ 9

Postanowienia końcowe i zmiana Regulaminu

 

1.      Regulamin obowiązuje od dnia 14/06/2021 r.

2.      Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w dowolnej chwili ze strony Platformy Lojalnościowej.

3.      Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian Regulaminu każdy Uczestnik zostanie poinformowany przez umieszczenie przez Organizatora na Platformie Lojalnościowej oraz poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej Uczestnika, informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu. Za skuteczne doręczenie informacji w wyżej wskazanym zakresie uznaje się w przypadku: a) wysłania emaila na adres uprzednio wskazany przez Uczestnika lub b) zawiadomienia smsem, czyli wysłania wiadomości tekstowej na numer telefonu komórkowego wskazany przez Uczestnika.

4.      Poinformowanie o zmianie Regulaminu, w sposób określony powyżej nastąpi nie później niż na 7 Dni Roboczych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Uczestnik, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Organizatora w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji skutkuje rozwiązaniem Umowy zgodnie z postanowieniami § 8.

5.      Wszystkie zamówienia przyjęte przez Organizatora do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Uczestnika.

6.      W przypadku powstania sporu na gruncie niniejszego Regulaminu, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie, a sądem właściwym jest sąd ze względu na siedzibę Organizatora.

Dziękujemy za przesłanie wiadomości
Wkrótce skontaktujemy się z Tobą.